Tuesday 25 February 2014

25. 2. 2014 - i wonder if you wonder.

A tak vzpomínám
na letní noci na střeše
na půlnoční kakaa
na vlasy, co se leskly na slunci
na roztomilý opilosti
na procházky mezi stromama
na špatnou sprchu v pařížským pokoji
na smutný oči
medvědí objetí
večerní nechutě k loučení
špagety s červenejma rajčatama
bílej stan
slzy oddanosti
jiskry v očích
listím dlážděnou cestu ke vchodovým dveřím

Můžu si oči vyplakat.

A pak chlastám s Pětatřicátníkem ze zastávky
S Frajerem z hypermarketu
Kteří prý nikdy neviděli holku tak plnou energie
Radosti
Úsměvů
Mládí
Pořád na mě šahají
A platí mi piva
A já se culím až mě bolí ksicht
A uvnitř sebe rozbijím kamenný zdi holou pěstí
Křičim na kraji útesu
A brečím vodopády.

Wild blonde*


3 comments:

  1. Něco podobnýho jsem si taky zažila... A nejraději bych mému starému já dala pár facek. Někdy je lepší se utápět ve vzpomínkách než dělat kraviny. ;) /Tím mluvím sama za sebe, já jsem ta poslední, kdo by ti měl radit./

    ReplyDelete
  2. Na tyhle chlapy pozor, jednou se ti z nich bude chtít zvracet.

    ReplyDelete
  3. půlnoční kakao. achjo.

    ReplyDelete