Sunday 2 March 2014

2. 3. 2014 - all these fucking feelings.



Sedím ve vlaku do Polska
Barvy se rozmazávaj ve slunečních paprscích
Poslouchám fixu
..vyschnem asi tak rychle jako nasáklý deky..
Frajer z hypermarketu se mi čím dál víc zarývá pod kůži
Moc dlouho mě nikdo takhle nerozesmál
A tak spolu po šichtě sedáváme na parkovišti
Řešíme příliš vážný věci
Smějem se jak blázni
Tvrdě se před sebou otvíráme
Tolerujem si děsivý životní příběhy
A večer si do noci voláme

A mě to sbližování děsí
Protože sama nevím
Jestli bude spokojenej
Když mu nedovolím značkovat.

A já teď sedím ve vlaku do Polska
A nevím
Jestli mi víc chybí ten nebo ten.

Wild blonde*

2 comments:

  1. Když je to frajer, tak značky nepotřebuje, ne?
    Hlavně si zase nenech ublížit. :)
    Doufám, že jako náplast alespoň funguje.

    ReplyDelete
  2. frajer může být zajímavý, ale asi není zrovna vhodná doba na větší sbližování viď.. nehrň se do toho a třeba se to časem nějak změní samo :)
    kéž by aspoň někdy fungovalo: "Sejde z očí, sejde z mysli"

    ReplyDelete