Wednesday 12 March 2014

12. 3. 2014 - broken hearts break hopes.

Prázdný byt, hiphop a pitbul.
Kam jsem se to zase dostala?

"Je možný, že jsem se do tebe zamiloval?"
"Ne."

Milijóny komplimentů, studený slzy.
Vodka a kofola.

"Proč pláčeš?"
"Ty chvály jsou jak nože.."

Půjčená bunda, teplý objetí.
Schofferhoffer na fotbalovým hřišti.
Chceš poznat mou mámu?
Ne.


"A ty ho pořád miluješ?"
"Jo."

Když jsi v 2:37 říkám, že už o mě nikdy neuslyší,
V 6:40 mě budí jeho hlas.
Dobré ráno krásko.

13. 3. 2014
A tak jsem si dnes uvědomila
Že lámat srdce není sport
A se slzou v oku mu napsala
Že velký životní změny
Jsou příliš dlouhý cesty ke štěstí.

A na stole mám ve váze jednu velkou žlutou růži.

Wild blonde*

2 comments:

  1. "Že velký životní změny
    Jsou příliš dlouhý cesty ke štěstí."

    Jaký jsou ty jiný cesty?

    ReplyDelete
  2. A jsi si jistá, žes nezlomila srdce taky sobě?
    Žlutý růže jsou prý žárlivý..

    ReplyDelete