Sunday 28 February 2016

28. 2. 2016 - alle Regale sind leer.

Všechno začíná být příliš složitý.
Španěl se nakonec na poslední chvíli před plesem hlásí o slovo a okolo deváté mi nastavuje rámě. Zaplatila sem šest stovek za ruce okolo ramen, propletený prsty, jeho teplej dech, pár pus a očividně i za to, aby na to zase rychle zapomněl. S dalším dnem sedíme znovu každej u jinýho stolu, on v bílé polokošili, já ve vytahaným černým triku, vyčerpaná emoční přemírou.
Teplo a čtvrteční oldiesky by měly urychleně skončit, protože hrozí, že utonu ve vlastních slzičkách. Ale kdo by měnil ty momenty, kdy odcházím s pěti pivama a třema panákama v krevním oběhu a platím 81 korun. A tu radost ze stále stejných tváří, hloupejch vtipů a nápisu "pivo za sex".. Co kdyby jsi tam přestal chodit ty?

Komičnost situace,
S jednou rukou okolo mých ramen
A propletenými prsty -
"líbí se ti můj brácha?"
"Nevim, asi docela jo."
"Tak já se zeptám jeho a nějak to uděláme." 
Chce se mi nad tím pozastavit, ale vlastně už ničím nepřekvapuješ.
Kdyby mi bylo pět, tak budu brečet a bušit ti pěstičkama do žaludku.

"Ale nebezpečná jsi."
"Jakto?"
"Protože jsem tě vzal k vodě."
"A?"
"A vím, že jsi zatraceně sexy." 

Bundakluk dělá stejnou blbost, jako se podařila kdysi mně. Pod lihovým oparem mě zve do postele. Ne, ale dík.

Z těch všech pavoučích sítí mi jde hlava kolem.
Přes židli mi visí kostkovaná Policajtova košile, která je následkem svrškové výměny. Mocmoc zábavnej večer, když se do muziky svíjí tři kluci v dámských tričkách a holky ve velkejch košilích. Takhle se čas od času baví místní.

Životní otázkou je,
Kam se poztrácely všechny moje pinetky?

Wild Blonde*


4 comments:

  1. Některý momenty maj mnohem větší hodnotu než šest kil. Jenom se musíme rozhodnout do čeho investovat. Možná že tvá investice má být do hledání ztracených pinetek. A nebo ztraceného štěstí? :)

    ReplyDelete
  2. Panečku, furt jsi v ohrožení. Když tě nenavíjí, tak se vysmívají. Strike back, Babe. :)

    ReplyDelete
  3. Achich ach.
    Šest pinetek jsem dneska našla na poličce na záchodě. Ale asi byly moje.

    ReplyDelete
  4. Mohu se zeptat, kdo napsal tu báseň?

    ReplyDelete