Saturday 5 March 2016

5. 3. 2016 - so lift up my body and lose all control.

..and I cough up my lungs,
because they remind me how it all went wrong.
But I leave in my heart,
because I don't want to stay in the dark..

Občas se sama sebe ptám,
Kolik opilých nocí,
Máminých náručí,
Zapálených svíček
A písniček od OMAM
Bude ještě potřeba?

"Já viděl, jak jste se k sobě tulili.
Kdyby jsi přišla za mnou, 
Taky bych tě přitulil a utěšil."
"Sedl jsi si k úplně jinýmu stolu.."
"Ale doufal jsem, že za mnou přijdeš." 

"A dáš mi taky ruku?" 

Proč mluvíš takhle, když pak jedinou větou smeteš všechno ze stolu. Mluví z tebe jen neuspokojený ego?

Často mám před očima červený světlo tvýho pokoje s vysokýma dveřma a to, jak sedíme na balkóně a típem cigarety do přeplněné zavařovačky zpodobňující popelník.. Taky tvůj chundelatej župan. A to, jak mě před zrcadlem objímáš a do naprostýho ticha konstatuješ, jak moc nám to spolu sluší.

Mucha má zarosený oči, když od nás dostává obleček pro miminko s nápisem "akutní potřeba lásky". Jsem z toho málem taky naměkko, když vidím tenhle výraz u slečny, co svoje výtvory častuje označením femi-punk.

Hluboký srdeční rány. Potřeba fyzických pomalých kontaktů. Protancovaný podrážky. Emoční přemíry. Potrhaný sliby. To, jak všichni těží z chvil, kdy jsou druzí opilí. Tahání upřímností, stírání slziček, proplítání prstů, což s každou střízlivostí zase zmizí.

Wild Blonde*

Debilní komedie o americkejch maturitních plesech.
Těch vyhozených šest kil snad i stálo za to.
Naivní blondýna s tmavovlasým donchuanem.

1 comment:

  1. Ty máš tolik podnětů - zářivých barev v životě. Tak snad všecky hřivny nezakopeš. :)

    Přál bych si být znovu tak mladý jako ty. Ačkoliv bych podruhé nejspíš dopadl stejně. :D

    ReplyDelete