Thursday 17 March 2016

17. 3. 2016 - maybe I'm too busy being yours.

S každou hladinou přicházející dno.
S každou hodinou přicházející den.

Moje asocialita se zase pokradmu hlásí o slovo.
Zabít ji v zárodku.
Je chuť jít se opít sama do hospody známkou alkoholismu?

Překonávám sama sebe, když jedu vlakem domů. Paralyzující adrenalin.
Když přecházím silnici, aniž bych se rozhlídla.
Když záplatuju propálenou díru na lavičce v parku
a zapáleně diskutuju s bezdomovcem.

Španěl se mnou znovu usrkává kafe s medem,
Plánujem nedělní filmovej večer,
Sedíme na lavičce v parku, opíráme o sebe hlavy,
Proplítáme prsty a svět se zdá na pár minut být zase v pořádku.
S propálenou bundou, bolavou hlavou, zlomeným srdečním obratlem,
ale se Španělem po svý levici a s lidskou podstatou Španěla.
Holčičí pohlaví -
Nemesis a trojice J&V&M
- na chvíli neprožírají díry v mým mozku.
Protože zase na chvílí souzníme.

"Koupíš si malou motorku?"
"Dvakrát tak velkou jak já."
"Jsi neustále roztomilá."

"A von říká 'ty máš ty mezilidský vztahy a pičoviny a já mám kolo.'
Tak já mám motorku."
"A budem brzo sdílet mezilidský vztahy, pičoviny a motorku?"

Maják mě rozpaluje do běla,
A pak se ke mně tulí u sálajícího krbu
A je to příjemnej návrat ke kořenům,
Ale nikdy jsme si nebyli dál.
Ochota skočit z desátýho patra pro kluka,
S kterým je náročný prohodit pár souvislejch vět.
Po propovídaných nocích .

Schoval jsi se do mě, to tě nezachrání.
Když se nám nedaří nic postavit, pojďme aspoň něco zbourat.

Program na nedělní večer -
1) Only lovers left alive
2) Perfect sense
3) Lock, stock and two smoking barrels
4) Sinister

3 comments:

  1. Schoulená v teplé náruči, tam patří veveruška wildka. :)

    ReplyDelete
  2. Víš, jednou fakt chci najít lék, na bolavý sval srdeční. Myslím, že pak bych už nadosmrti nemusela nic dělat.
    Každopádně navrhuju zbourat všechny mosty, do jednoho. Pro začátek.

    ReplyDelete
  3. medziludske vztahy su na mna obcas prilis zlozite. preco nemoze byt vsetko jednoduche? bez zlomenych srdc a preplakanych noci. ale to by sme si asi potom nevazili tie pekne chvile. aj ked niekedy by bolo najlepsie vsetky si ich vymazat z pamati a zit iba pritomnostou.

    ReplyDelete