Friday 29 January 2016

29. 1. 2016 - i fink u freeky.

Zpitý večery. Dokola a stále.
Na tanečním parketu je Tanečník, protáčí mě v kruzích a TYVOLE, už jen kvůli tomu klukovi stojí za to žít. Škoda že nemá na hlavě ani jeden vlas. Kdyby měl, mohli bychom spolu diskutovat.

Španěl se ostříhal. Přesto mu pod světlem lampy cuchám krátký vlasy a bolí mě u srdce. Vážně sme se dostali na tenkej led, protože dělám pičoviny, kdykoliv si přihnu a vždycky to má co do činění s ním. Silně přemýšlím nad nápadem už nikdy nevkročit do Tepla. Domů. Najít kluka na tanečním parketu. Ne mezi zelenýma stěnama. Protože Španěl tě vobtáčí okolo svýho malíčku, bez jakýchkoliv budoucích plánu a ty si to málo uvědomuješ, holko. Žijem totiž v době, kdy líbačky na zastávkách nic neznamenaj.

Potřebuju to, co se dělo ve Věčným svitu neposkvrněné mysli. Zapomenout na něj už nafurt. A na Teplo taky. A na pivo taky.

V 5:04 posílám ecard s výslovnou nabídkou k eliminaci mýho vlastního deficitu.
Lol.
Šest piv a skořicovej jack je obvi až příliš. Dělá mě to dementní.

Asi jsem do něj fakt blázen. Prostřelit si hlavu. Tohle zjištění nemělo nikdynikdynikdy přijít. Achjo.

Na literární obraty dneska mrdám, dnes jsem ještě nešťastnější než včera Španěl.

WB*


2 comments:

  1. TYVOLE. to si asi vytisknu. chjo. nějak se v tom moc vidím

    ReplyDelete
  2. Zde se obvi naše přítulná bloncka vytáhla. Strádání srdíčka svědčí emočním výlevům. :)

    ReplyDelete