Friday 20 June 2014

20. 6. 2014 - okay? okay.



O půl jedné ležím, umírám na bolesti žaludku a dumám.

"Body nesbírám, sbírám úsměvy."
Pán, asi pětašedesát, kostkovaná košile, neusmál se do doby, než jsem se usmála já.
"Slečno, co děláte po práci?"
Pán, asi pětatřicet, ožralej jak doga, osmnáct korun za dvě piva v dvoukorunách.
"Všechny její kamarádky u nás budou spát! Prý si přinesou spacáky, pf!"
Paní, asi čtyřicet, kupovala věci pro dceru na oslavu třináctých narozenin.

Lidi. Jsem nadšená. Jsou tak různorodí.

Berlín?
Hlavně Sachsenhausen, Berliner Dom, židovský muzeum a opuštěnej zábavní park.
Don't forget a nejlépe okolo páté ráno.
Nebrat foťák a mapu! Možná ten foťák..

Tři dvojky a tréninkový DSD úspěšně za mnou.
Že by mi nakonec něco přece jenom šlo?

Po domácku sušený třešně, knižní podoba The Fault in Our Stars, opálený žabky.

Moji prarodiče jsou spolu dnes 56 let.
Naděje na JEŠTĚ lepší zítřky.

Wild Blonde*

2 comments:

  1. Zítřky budou lepší. Protože v co jinýho máme doufat?

    ReplyDelete
  2. vypadá to na pozitivnější dny, to se mi líbí :-) krásné výročí tvých prarodičů, je to krása, že jsou stále lidi, kteří spolu dokáží vydržet tak dlouho :-)

    ReplyDelete