Sunday 15 June 2014

15. 6. 2014 - novej vítr.

Vlhkost vzduchu po dešti.
První pokladnová výplata na účtě.
Prázdninovej londýnskej couchsurfing přede mnou.
Vybojovaný školní výsledky.
Potcrossing pohledy z Ukrajiny, Hong Kongu a USA.
Usměvavý lidi v práci, co přejou hezkej den a já mám chuť je obejmout.
Is Tropical 1. července v MeetFactory? Jo či ne?
"You should find a one-night stand, honey."

Těžce uvažuju nad tím, že pokud mi po Anglii zbydou peníze, koupím si eurovíkend do Paříže a pojedu se najít tam, kde sem se před rokem ztratila. Nesmím se zapomenout podívat na trávu před eiffelovkou, do zvlhlé koupelny a do stánků u Seiny. Byl by to dárek ode mě pro mě za to, že se mi vrací ledovej klid. Když je potřeba.

Chtěla bych si udělat kurz. Jakejkoliv kurz. Něco, co by mě bavilo, co by mě v průběhu, i poté naplňovalo. Musím se po něčem poohlédnout.
Snad kurz tvůrčího psaní?

Čím dál víc mě láká zahraniční vysoká škola. Cestování je věc, co chci nejvíc, nejvíc, nejvíc.
Chodit sem a tam, nevědět, kde jsem, být cizí. Cítit naplněný srdce, který by tak rádo bouchlo. Radostí.

Wild Blonde*


No comments:

Post a Comment