Saturday 29 October 2016

29. 10. 2016 - limerence

usmíváš se, když se míjíme, náhodně.
"pojď za mnou" a pusa na čelo.
nenávidím sebe i tebe.

limerence - vztah se podobá bondingu či attachmentu.
konečně jsem schopná tento state of mind pojmenovat.
"..the fact of intermittent or nonreciprocal response lends to labile vacillation. This limbo is the threshold for mental prostration.."

Trvá většinou 18 měsíců až 3 roky.


jsem zlá na lidi, co se dovopravdy snaží.
brečím v práci z vyčerpání a psychický slabosti.
čeká mě dvoutýdenní Rumunsko s naprosto cizím kolektivem
a já si nejsem jistá ani tím, zda se chci seznamovat
nebo si jen pročistit hlavu tisíc kilometrů od místa činu.

to, co mě momentálně drží při životě,
je dostatečný přísun financí,
který poskytuje dostatečný přísun jídla
a možnost šetřit na 535ku.

WB


2 comments:

  1. Bojím se, aby ses neseznámila s nějakým nevhodným namotávačem. :D

    ReplyDelete
  2. Kočičko, zase se nemíjíme a prožíváme stejný zlo. Kéž by tě vzdálenost uzdravila! (rumunský hostely na fotkách jsou fakt fun!)

    ReplyDelete