Monday 27 July 2015

27. 7. 2015 - but your mouth stays shut like always.

Jen ta láska může přežít svůj cyklus krizí, která obsahuje padesát procent přátelství, deset procent obdivu, deset procent vzájemné úcty, deset procent setrvačnosti zvyku a dvacet procent tělesného magnetismu.
(Jevgenij Abramovič Baratynskij)

Už s tebou snad ani nelítám
Do sedmýho nebe
Protože čím dál víc bolí každý druhý slovo.
Není to chyba tvoje, ale moje, protože už jsme dávno porušili pravidlo čísla tři Milana Kundery a já se topím ve své vlastní srdeční komoře a permanentně ji ještě podlejvám pivem. V tom lepším případě.

Už je to hrozně zlomitelný,
Cejtíš to?
Najdeš si někoho z lásky,
Nebo já někoho z trucu,
Nebo se upijem k smrti,
Já nebo ty.

Válíme se spolu u barevný fontány a koukáme na oblohu, což je směsný, protože jsem to vždycky chtěla zažít s někým, kdo do mě bude blázen, tudíž ne s tebou. A tak za rohem líbám nějakýho skinheada, co jezdí s vysokozdvižným vozíkem, a piju jejich Božkov s kolou.
Neuvěřitelný, jak je náročný uvěřit city klukům, co poznají moje úzkosti, a tak už se mě po několikáté ptáš, jestli ti věřím, že mě máš rád.  Odpovídám nevim, protože nevim, a taky proto, že to není dost.
Za měsíc budeme šest týdnů bez sebe a je to přesně ten bod, kdy se mužem každej vydat na křižovatce jinam.
Najdeš hezkou holku, co sedává a se dává na baru a zpívá o ní Mňága a já najdu kluka, co mě nebude držet párem lichotek v záložné pozici.

WB*


Mám vytetovaný kotě pod klíční kostí a všichni kluci z 24. ho maj taky, až na tebe, takže nejsme vlastně ani spříznění.

2 comments:

  1. Víš, hrozně tě obdivuju. V hloubi tvých článků vidím romantickou duši věřící na pohádky a šťastný konce a na straně druhé mám z tvých článků pocit, že tě doopravdy nikdo nezná, protože svou pravou tvář schováváš pod masku flegmatičky, kterou s alkoholem v ruce nemůže nic zranit. Někdo to může odsuzovat, ale mně se líbí, jak tím chráníš své zranitelné, a zřejmě hodně zraněné, já. Jen doufám, že jednou tvoje maska nepřiroste k tvé opravdové duši. Ale nemyslím to ve zlém, samozřejmě, máš můj obdiv.
    Užívej prázdniny, jak jen to jde!

    ReplyDelete
  2. Baratynskij byl realisticky založený, navíc procenta se můžou různit. My věříme, že to chce 100% lásky. :)

    ReplyDelete