Thursday 19 March 2015

19. 3. 2015 - you and I'll be safe and sound.

Obecně existuje přímá závislost mezi intenzitou nadužívání alkoholu z hlediska trvání a dávky a vývojem jaterního onemocnění. Již 20 gramů u žen (tj. asi 200 ml vína nebo 60 ml whiskey) může při každodenním přijmu během několika let vyvolat poškození jater.

Moje játra musí být smutný. Jameson zadarmo kvůli svatýmu Patrikovi v našem baru a hodně kontaktu a další vylitý city. Široce se smějící ujíždějící rozjezd, Spirit bar a klížící se oči.

Co bude, až tu nebude?
Vnější omrzliny z nedostatku lidskýho tepla
Vnitřní omrzliny z ochladlýho srdce

Les a listí a tma a to, co chceš. S tím by se dalo operovat.
Říkáš, že to začínalo nezávazně a teď chcem plánovat dovolenou a že nejdřív výlet, na lom a do Punkevních, abychom věděli, jestli se nezabijem. Tvrdě si vtloukám do hlavy, že se ti jen chci zapsat pod kůži, abych rozšířila pole působnosti a že až přestaneš komentovat nohy holek v sukních, já uteču. Protože ty se mi zapisovat pod kůži nebudeš, tam už je jinej.

Snad po stoosmé pouze a jenom pláču nad tím, že tu se mnou není ten, kdo mě jako jedinej dokázal schovat před světem ve své vlastní náruči. Deset měsíců od momentu, kdy mi Vesmír dal znamení, že v něm stále existuješ. Teď už jsou to pouze paralelní světy. Ty nejvzdálenější a zároveň tak důvěrný.

Maturitní děs
(Ne)přijímačky
25 z 60 a příští měsíc zas.
850 korun za centropenku.


Tequillu a čokoládu nitrožilně, dík.

Wild Blond*

21 comments:

  1. Taky se často trápím kvůli játrům, přesto se nesnažím nic změnit. Naše srdce pláčou, tak musí plakat i plíce a játra ne? Jsme přece mladé a krásné a divoké, smíme cokoliv, i bezmezně milovat a nenávidět.
    Všechno do sebe tak hezky bolestivě zapadá a tvý slova jsou jediný správný. Nejradši bych te pozvala na pivo a poslouchala vyprávění o punk(evní) dovolený.
    Asi zním zmateně, promiň. To ta kocovina.

    ReplyDelete
  2. Přidala bych se klidně k vám, slečny, na pivo a na slzy našich srdcí.

    ReplyDelete
  3. Pivo zní skvěle, s vámi bych si svoje játra ničila s obrovskou radostí!
    A mohly bychom milovat a nesnášet svět spolu.

    ReplyDelete
  4. Prosím prosím, to zorganizujeme! Jaký pivo máte nejradši?

    ReplyDelete
  5. nejradši bych se taky přidala
    slečny

    ReplyDelete
  6. Může být jakýkoliv, pokud není virtuální. Ale asi Poličku!? :)
    Každopádně neuskutečnitelný to není, chci se na to těšit!

    ReplyDelete
  7. To by bylo tak výborné! Svět by byl zase o něco hezčím místem, minimálně pro mě!

    ReplyDelete
  8. Nebo si představte, že všechny přijedeme na jednu noc do nejmilejšího baru jedné z nás a ona nám bude vyprávět co_kdo_tady_s kym. Jestli sním a blbnu, tak mě zastavte, ale tolik bych si to přála!
    A Poličku jsem nezkoušela)) dik za tipp

    ReplyDelete
  9. Nebo se můžem setkat v naprosto neznámém baru, do kterého bychom to všechny měly napůl cesty ^^

    ReplyDelete
  10. Atojo, to taky! Napíšem příběh zcela neznámýho baru.

    ReplyDelete
  11. Ano prosím! Vim přesně kam bych vás vzala! Navíc koukám Planetko, že to k sobě nemáme tak daleko. Co vůbec máme všechny na půli cesty?:)

    ReplyDelete
  12. A kam bys nás vzala, povídej! Jen by to chtělo nějakou nezávislou soukromou místnost na zprávy, přece si nevyměníme facebooky nebo snad jo?! Dnešek mě baví, bavíte mě všechny.

    ReplyDelete
  13. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  14. Taky mě bavíte, popřemýšlím o tajném místečku. (Já bydlím nejvíc v Olomouci, ale pohybuju se často taky v Ostravě a Frýdku-Místku)

    ReplyDelete
  15. Děvčata, v červnu budu v Brně na výstavě a K. by mi měla dělat doprovod, nesejdeme se tam?

    ReplyDelete
  16. Sounds like plan to me :) (Pokud nebudu zrovna umírat na nějaké zkoušce)

    ReplyDelete
  17. A co ta tajná chatová místnost? Nemáte některá z vás whatsapp?

    ReplyDelete
  18. Brno zní krásně
    uskutečněme to, prosím!

    ReplyDelete
  19. Každodenní pití prospívá trávení. :D

    ReplyDelete
  20. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. This comment has been removed by the author.

      Delete