Sunday 28 December 2014

28. 12. 2014 - lovers on the storm.

24. vážil cestu, aby mi popřál krásný Vánoce, objal mě, otočil se na patě a znovu odjel.
I malý holky občas vyrostou z lásky k romantice gest.
Ne. Nenenene.
Zpráva by bohatě stačila.

Jinak dobrý. Houseparty a alkohol a pusy a trojkovej rozjezd a stolní hry a kouř z cigaret na balkónku se Sašou, co vlastní firmu na mast proti lupénce.

"Tam máš přítelkyni."
"Není to moje přítelkyně."
"Uvidíš, třeba ti jednou dá."

Prázdniny v duchu obrovské prokrastinace. Ani první slide prezentace pro druhou část mé německé bitvy nespatřil světlo světa. (Co že to mám vlastně za téma?) Starší testy k přijímacím zkouškám mě odradily mým prvním neúspěchem. Whatever, polohovací židli za nákupním pásem mám stále ještě vyhřátou.
Naprosto na jedničku jsem se ale dokázala přecpat bramborovým salátem, zaspat do práce a hodit nohy na stůl.

Chtěla bych na vysokou do Prahy. Poprvé v životě si uvědomuju, že odstřihnout se bude ten pravej lék.

Sama se sebou uzavírám sázky o to, kdy si konečně uvědomím, že mi hoří za zadkem a že říkat, že Jakarta je v Africe, je kurva smutný.

Look up more than down. See more than say. Listen more than speak. Hope more than dread. Believe more than criticize. Yes more than no. No more than maybe. Laugh more than cry. Love more than hate. See. More. See.
(Tyler Knott Gregson - Chasers of the light)



No comments:

Post a Comment