Monday 9 November 2015

9. 11. 2015 - sunshine, which ruins me once.

Maják mě hladí po zádech a spí mi v klíně,
Přestože mi pak drásá srdce nepravdama.
Za všechno může alkohol,
45 minut čekám na autobus,
Kluk se psem mě doprovází domů,
Abych náhodou nezakopla, když přes slzy neuvidím.

Holky hrajou na kytary,
Zpíváme táborovky,
Hladím psa,
O půl druhé v noci vymačkávám poslední zbytek pikaa,
A všechno je tak neskutečně barevný,
Do té doby než mi položíš ruku na záda,
Dáš mi první pusu a s úsměvem mi řekneš
Něco ve smyslu, že jsem blbá kráva.

"A vy se jako máte rádi?"
"A to je ten problém.."

WB*

Chtěla bych jíst kachnu s červeným zelím,
Ale můj žaludek zvládá jen pivo, mlíko a rajčata.
Životní chyby.
Režim sebedestrukce.

1 comment:

  1. Aspoň už Tě neobtěžuje namotáváním toreador. :D

    ReplyDelete