Tuesday 20 October 2015

20. 10. 2015 - indifference.

Matný záblesky ze včerejšího večera.
Novej nápis na pánskejch záchodech.
A jestli si chtěl večer strávit se svou ženou,
Tak na to nesmíš zapomenout.
Obtisk brýlí na stěně,
Jsou poškrábaný, budou potřeba nový skla.
Ter mě objímá
"Nebuď smutná, my tě tady máme rádi."
Ani nevim, jestli se cítím nekompletní
Nebo jsem jen neuveřitelně nasranná.

Z tance v divadle mi slzí oči.
Z tance v divadle?

Měla bych přestat pít,
A nebo začít pít ještě víc.
Začnu pít víc.
Problem solved.

Maják mě vytěsnil, tak to asi zabijem.
Jinak totiž zabijem sami sebe.
Co bez něj bude?
Život po životě.

Sublimovat, absolutně tě prostoupit a vyjít ven do podzimního večera s tebou, aniž by sis čehokoliv všimnul. To bych chtěla.

2 comments:

  1. nasranná se dvěma nn dodává tomu slovu dramatičnost!
    raději nepij, anebo jen vodu.

    ReplyDelete
  2. Oh baby baby it's a wild world...
    Nekompletnost a tendence k sublimaci, asi tě mám ráda.
    A ten podnik je Teplárna ;)

    ReplyDelete