Wednesday 27 May 2015

27. 6. 2015 - feverish speaking, just wanna see your face.

Nový poznatky.

  • Starý lásky nerezaví versus dvakrát nevstoupíš do stejné řeky. Hérakleitos a princip dialektiky alias princip neustálých změn. Věc, co mě maturita ze zsv naučila. Přestože mám vlastně denně vlastní hlavu. A do stejné řeky bych byla ochotná vstoupit ještě mockrát.
  • Hlavní věc v životě jsou kamarádi, člověk je pak šťastnej, ať už se děje cokoliv. To je přesně to, co mi tak dlouho chybělo. Teď mám někoho, kdo mě podepře cestou na rozjezd a někoho, kdo se se mnou zřídí ještě předtím, než potřebuju odvést na rozjezd.
  • Noční cesty od autobusu jsou vlastně paráda, protože si člověk srovná myšlenky. 
  • Nemíchat je správná volba, a když, tak už nikdy jägra s tequillou.
  • Šestihodinovka za pásem v hypru po dvou měsících volna uteče v mrknutí oka.
  • Promiskuity člověka naučí. Ne jen tomu, co vlastně chce, ale i hlubokým filozofickým úvahám a tomu, co od života očekává.
  • Přátelství mezi klukem a holkou existuje. 
  • Odkdy jsem blond? 
  • Co budu po zbytek čtyř měsíců dělat, aniž bych doma uhnila?
  • Pojedu na Pohodu?
  • Co všechno jsem ochotná obětovat pro hluboký štěstí? Promiskuity?
  • Zodpovědět životní otázky je těžší než odmaturovat.
Wild Blonde*


1 comment:

  1. Některých zkušeností je zapotřebí se zbavovat co nejrychleji, než jimi prosákneš skrz naskrz. A zrovna štěstí Ti nepřinesou. :)

    ReplyDelete