Wednesday 19 November 2014

19. 11. 2014 - search for me and you'll find me missing you.

"Cause she would rather fall in chocolate than fall in love.."

Vánoce!
Ozývají se mi tu vánoční koledy. Občas nevím, jestli radostí vyskočit a roztančit se po pokoji nebo se rozplakat. Schází mi lidský teplo, přes Vánoce pokaždé nejvíc. Nikdo mi nepůjčuje rukavice, nekupuje punč, nebalí mě do deky a nepeče se mnou cukroví. Nikdo netleská nad vánoční výzdobou a neodpočítává netrpělivě dny.
Asi proto, že to nejsem ochotna nikomu povolit. Společně strávený Vánoce jsou ještě větší slib než propletený prsty.

Se školou statečně bojuju. Facebook mi ze života zmizel a je stokrát lehčí dýchat. Nevyskakuju o půl dvanácté od modrobílé obrazovky s tím, že jsem ještě neotevřela jakoukoliv učebnici. Jediný neštěstí je, že i přes hodiny strávený v knížkách se mi v diáři hemží bříška a stoličky.
Za dva týdny usedám k mé téměř maturitní německé zkoušce. Snad nikdy jsem neměla větší chuť vyskočit z okna.

Zítra je tu stužkovák. Šperkuju svůj zombie kostým, utrácím za barvy na obličej a krev ve spreji, šmejdím po secondhandech a sháním řetězy. Se zítřejším dnem budu maturant 2014.. komisch.

Gloria odzpívala první z koncertů s orchestrem. Postavila publikum. Podruhé. Je to radost, stát na praktikáblech.

V posledních dnech si finálně uvědomuju, že jsme kompletně ztratili vztah s mým tátou. Od začátku roku se jedinkrát nezeptal, jak to vlastně všechno zvládám, kam půjdu na vysokou, kolik piv jsem vypila, kolik peněz vydělala. Nezdraví. Hádat se s ním bylo pohádkový.
Chybí mi táta.

Wild Blonde*


1 comment:

  1. Vidíš, já ani nemám kdy péct cukroví. Tohle je to, co mě na studentským životě štve zatím asi nejvíc. Miluju pečení cukroví a pro příští minimálně troje Vánoce péct nebudu moct. :(
    Neboj, maturitu zvládneš, není to tak těžký, jak to vypadá, jenom s tím všichni straší. :) A ty seš chytrá, pokud si dobře vzpomínám, tak jsi měla snad pokaždý vyznamenání, ne? :) Už jenom tohle si zaslouží obdiv. A abych ti ještě zvýšila sebevědomí - celý 4 roky na střední jsem nebyla tak chytrá jako ty a odmaturovala jsem s vyznamenáním, takže neboj. :)
    To s tvým tátou mě mrzí.. Nešlo by to nějak napravit?

    S Milovaným se to možná urovnalo, nechci to zakřiknout. Jenže my to vždycky na týden urovnáme a pak je to zase prohádaný měsíc. Uvidíme, jak to dopadne. Strašně moc doufám, že se jednou probudím a on bude vedle mě bez počítače a kamarádů..
    A Brno? Nevím, co říct. Zřejmě chodím na špatná místa, ale nelíbí se mi tu. Je tu binec a ošklivo. A nejvíc se mi nelíbí to centrum, ne proto, že by bylo neupravené, to zase ne, ale nikdy v životě jsem neviděla tolik obchodů naplácaných těsně vedle sebe, možná už je to přeplácaný.. Třeba tomu jednou přijdu na chuť. :)

    ReplyDelete