Wednesday 2 July 2014

2. 7. 2014 - time heals.

Půl rok.
Říkám si, že je čas trochu povyrůst.
Smířit se s realitou.
Otevřít se novým začátkům a přestat se topit v polemikách.
Nejde to úplně špatně. Jestli ne 24/7, tak alespoň 24/6.

Prázdninový léto konečně začlo. V neděli odjíždím nach Berlin.
Měla bych hodit všechno za hlavu.
Pít hašlerkový pití na pobřeží, vracet se nad ránem, chodit bez cíle, mluvit s cizincema, vdechovat atmosféru a mluvit německy.
Snad jen trošku se bojím, že moje introvertní já nezůstane doma.

Po prázdninách maturitní ročník?
Wow, co říct?
Snad jen - kam se ty léta ztratily?

Wild Blonde*


Dostala jsem se za půl roku tam, kde jsem myslela, že nebudu ani za deset let. Stálo to spoustu sil, který byly vynaložený správným směrem. 
Přerůstám vlastní stín.
A snad už v srpnu všechno završím - l'amour ést l'éspoir.


3 comments:

  1. Maturitní ročník zvládneš, jsi moc chytrá holka. :)
    Zatím si užívej prázdniny, sluníčko, dovolené a všechno to krásný okolo. A to špatný hoď za hlavu. Protože to umíš, vím to. A obdivuju tě za to, strašně moc! :)

    ReplyDelete
  2. Nevzdám se. :) Jeho ne. Pokud budeme oba chtít, tak to zvládnem. Musím tomu věřit.. No vidíš, vlastně až budu v Brně, tak se můžu osobně setkat se slečnou, která píše nejlíp na světě a společně můžeme probrat všechny bolístky v našem životě. :) Ale ona už do té doby bude šťastná a veselá a na minulost bude vzpomínat s úsměvem. :) Seš silná! :)

    ReplyDelete
  3. zrovna mě napadlo, že tě nejvíc vystihuje "přes překážky, ke hvězdám" fakt se mi líbí, že si jdeš za svým i když ne vždy je to lehký a dost to zabolí, jen tak dál! :) užij si Berlín, doufám, že načerpáš dost pěkných zážitků :)) páni takže maturantka - užij si svůj poslední ročník, protože uteče neskutečně rychle

    ReplyDelete