Friday 12 January 2018

12. 1. 2018 - the less i know the better

přistihnu se, že váhám, jestli to jediný, co od tebe momentálně chci, není doopravdy jenom zvuk přezky na pásku a zvláštně výrazná chuť tvý kůže.
přistihnu se, že se bojím momentu, kdy budeš spát s jinou, ne momentu, kdy ji budeš doprovázet domů a dělat závětří, když si bude chtít zapálit cigaretu.

na to, abychom spolu dokázali něco jinýho, než jen šukat, koukat na seriály a jíst, je zapotřebí nás obou.

snažím se chodit, spát, jíst a žít pro něco jiného než pro tebe. ale stále víc si uvědomuju, že to něco musí bejt někdo. a ten někdo nesmím být já. a tím pádem je rovnice nedokončitelná, protože mužský pohlaví záměrně míjím. a ženský mě serou.

jsem k smrti unavená. standardně jde o existenciální klišé, ale po dlouhé době jsem přestala čerpat energii z tvýho optimismu a uvědomila si, jak jsem po tom roce vysátá.

chtěla bych zpět ten letní moment, kdy stojíš uprostřed města a naprosto cizím lidem říkáš, že jsem nejlepší holka na světě.

she said it's not now or never
wait ten years we'll be together
I said better late than never
just don't make me wait forever.



1 comment: