Tuesday 5 July 2016

5. 7. 2016 - pathetic.

Těžkneš mi v dlaních,
Snad proto,
Že jsi sebe nahradil zdrcujícím pocitem viny.

Měním se v škemrající dítě,
Snad ze strachu,
Že zmizíš.
A jednou určitě zmizíš, to vím.

Kolik něžných pohlaví tě už oplakalo?
Cítím se klidnější,
Když vím, že v tom nejsem sama.

Pohltí tě těžká temnota,
Kdykoliv jdeš vedle mě,
Ale doopravdy je to jen neostrá silueta.

Nehraješ žádnou roli,
Nejsi mi přítelem,
Nejsi mi milencem,
Nejsi mi oporou,
Nejsi.
A já jsem pouze sluha tvých dvou pánů.

Spáleniny,
Když se mě dotkneš,
Bolí.

Tonu.
Starám se totiž spíše o tebe,
Než sama o sebe.

WB*


1 comment:

  1. Pokud není, neměl by ti činit pocit viny.
    A pokud není, tak není třeba se starat.
    Ostatně - vždycky bys měla u sebe být na prvním místě. :)

    ReplyDelete